thirzaveenstra.reismee.nl

De tijd vliegt voorbij!

Hoi allemaal,

Het is alweer een hele tijd gelden dat ik een blog heb geschreven, dus het is wel weer eens tijd voor een update. Ik heb inmiddels spring break dus lekker veel relax tijd.

In mijn vorige blog vertelde ik over de basketbal playoffs. We hebben volgens mij 3 wedstrijden gewonnen en toen hebben we helaas verloren. We zijn als nog heel ver gekomen dus het basketbal team moet er trots op zijn!

In de week dat ik mijn laatste basketbal game had om bij te cheerleaden had ik mijn track try-outs (voor als je niet weet wat track is het lijkt heel veel op atletiek). Ik heb try-outs gedaan voor sprinten, ver- en hoogspringen. Na een week van de try-outs had ik te horen gekregen dat ik in het team zit en dat is super leuk! In het team zitten hele leuke mensen je kan echt heel veel lol met ze hebben. Ongeveer 1 tot 2x per week hebben we een meet (wedstrijd) met andere scholen. Voor de meets doe ik meestal 200 meter estafette, 200 meter sprint en hoog springen. Eerst dacht ik dat hoogspringen helemaal niets voor mij was maar het is eigenlijk best leuk en ik heb er heel veel plezier in.

Vrijdag is mijn spring break begonnen en school begint 18 april weer. Het is heel mooi weer, rond de 20-25 graden. Dus ik geniet lekker van het weer. Zaterdag heb ik alle deuren in de basement (dat de verdieping onder de begaande grond) geverfd. Zondag (gister) heb ik met een vriendin afgesproken en zijn we naar Rita's gegaan. Rita's is een plek waar je Italiaans ijs kan kopen. Het is echt super lekker! Voor de rest hebben we gewoon gezellig zitten kletsen. Vandaag (Maandag) ben ik van 9 tot 12 uur naar school gegaan omdat ik practice had. Ja, in de vakantie gaan de practices ook gewoon door. Morgen ga ik misschien ook nog met een vriendin afspreken. En woensdag heb ik een track meet. Ik heb er echt super veel zin in! En de rest van de week zie ik wel wat ik nog ga doen.

Dit was mijn update van de afgelopen maand. Ik schrijf snel weer een blog!

Liefs Thirza


Reacties

Reacties

Annet

Zo te lezen heb je het goed naar je zin. Super hoor????????????????????????????

Oma berghuis

Weer een mooi verhaal. Leuk om jeook voor de telefoon gesproken te hebben.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active