thirzaveenstra.reismee.nl

Update :)

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn laatste blog heb geschreven.Ik ben hier nu alongeveer 2,5 maand en de tijdvliegt voorbij.

In de week van maandag 19 september tot vrijdag 23 september was het spirit week. Maandag was het hawaiien shirt day. Ik droeg het beste bloementjes shirt die ik had. Dinsdag was het pjyama day natuurlijk had in mijn pyjama aan naar school. Het voelt best raar om in je pyjama door de school te lopen. Woensdag was het tuin day. Ik had geen twin dus ik had gewoon normale kleren aan. Donderdag was het decades day deze dag droeg ik ook gewoon normale kleren omdat ik geen jaren '70 kleren heb. De seniors waren de jaren '80 en liepen als hippies met muziek boxen oo hun schouders door de school. Vrijdag was hart color day. De juniors droegen wit dus ik droeg een wit t-shirt met een witte tutu en witte schoenen en sokken. Color day was de leukste dag want iedereen doet hier aan mee.

Op vijrdag 23 september was de homecomming game.Omdat het de homecomming game washeeft het jv team metons mee gecheerd. We stonden op winnen en de tijd was al voorbij maar de scheidsrechter op het veld hield een andere tijd bij, en in die tijd scoorde het andere team en hadden we toch helaas verloren. De volgende dag zijnPeyton,Sydneyen ik s'ochtends naar school gegaan voor het pancake breakfest. Dat is elk jaar op de dag van homecomming.Daarnahebben we onze nagels laten doen. Toen we klaar waren was het inmiddels ook al 14 uur. We gingen naar huis en namen alle spullen met ons mee om naar het huis van Kassie en Julia te gaan om ons klaar te maken. Toen we klaar waren gingen we naar buiten om foto's te maken. Na de foto's zijn we naar school gereden en kon het feest beginnen. Ik moet eerlijk zijn ik had er meer van verwacht. Een heleboel mensen waren niet aan het dansen maar stonden gewoon gezellig te praten. Rond 10 uur gingen we naar huis.

Zaterdag 1 oktober was het mijn verjaaardag. We sliepen bij Sydney die nacht. Toen ik thuis kwam was het huis versierd en lagen er wat kaartjes. We zijn naar de mall gegaan want ik had wat warme kleren nodig aangezin het -10 is in de school door de airco. Na de mall hebben we Sydney naar huis gebracht en zijn Peyton en ik naar huis gegaan. Ik heb met klaar gemaakt en toen gingen we naar de Cheescake Factory. We moesten bijna 1 uur wachten voor dat we een plaats hadden, maar dan heb je ook we wat want het eten was echt heel lekker. Ik had pasta carbonara en als toetje chocolae mousse cheercake. Er kwamen nog wat obers happy birthday zingen voor dat we ons toetje kregen. Toen we het eten op hadden gingen we naar huis. Thuis aangekomen kreeg in mijn kadootjes want hier is het normaal dat je je kadootjes krijgt na de taart. Ook had men moeder verteld dat ze een pakketjehad gestuurd maar die was er nog niet.Het was een super leuke dag!

Dinsdag 11 oktober was het pakketje dan eindelijk bij ons thuis. Het bleek dat er al iemand aan de deur was geweest met het pakketje op 29 september. Maar dat wisten we niet. Het duurde even voor dat alles uitgepakt was want er zal heel veel in. Hans (mijn host vader) had een foto naar men moeder gestuurd en ik had zelf ook berichtjes gestuurd. Ze hoorde haar telefoon en dacht dat is vast Thirza even kijken. Toen hebben we nog even gebelt. Het wasinmiddels 23:45 in Nederland dus we hebben maar even gebelt.

Deze week was een drukke week. Maandag had ik mijn eerste cheer competitie. Hier hebben we echt heel hard voor geoefend. Het ging heel goed en we hadden heel veel lol met iedereen. Donderdag hadden we nog een cheer competitie en dat was ook weer heel leuk. Gister hadden we een game. We hadden een wedstijrd gewonnen dus er kwamen cheerleaders ene mascotte van de Ravens (Baltimome football team). Ook was het de pink game. Omdat oktober de maand van borstkanker is. Droegen allemaal roze t-shirts.In de rust hebben we de jackets en handschoenen opgehaald want het was heel koud. Toen begon het ook nog te regenen we deden onze capuchon, we leken dus niet meer echt op cheerleaders.

Op school gaat het ook heel erg goed, ik heb heel veel lol in mijn klassen. Vooral in Food, ik zit naast een meisje en we maken altijd de gekste foto's en filmpjes. Ook maken we hele lekkere dingen. Maandag en dinsdag gaan we pizza maken.

Dat was de update van wat ik de afgelopen maand het gedaan. Ik schrijf snel weer een nieuwe blog.

Liefs Thirza

Reacties

Reacties

Oom Dick

Leuk verslag wat je allemaal doet. Je hebt volgens mij geen tijd om je te vervelen. Veel plezier verder en groeten uit Schipborg.

oma berghuis

ik heb weer van je verhaal genoten.
het was zondag dus had ik alle tijd.
ik ga van middag werken.
groeten uit warffum.

tante ineke

wat een activiteiten op school. het ene is nog niet geweest of het volgende dient zich al weer aan..
Blij om te horen dat je het naar je zin hebt en ik zou je heel graag Amerikaans horen praten, lijkt me zo geinig.
tot de volgende keer

Mama

En weten jullie wat het allerleukst is?
's Avonds ligt Thirza meestal zo rond 10 uur geheel vrijwillig in bed. Anders kan ze het vroege opstaan en hoge tempo niet bijhouden. Heel normaal in Amerika schijnt zo.

Leonie

Leuk om te lezen wat je allemaal doet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active