thirzaveenstra.reismee.nl

Update

Hoi allemaal,


Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een blog heb geschreven. Ik zeg elke keer tegen mezelf 'Oke nu ga ik echt weer een blog schrijven' maar dan komt het er elke keer niet van.

Ik zal beginnen waar ik geëindigd ben. Die week waren we druk bezig met de voorbereidingen van de competitie dus ook in practice. Helaas viel tijdens een stunt iemand op men hoofd en ging ik de dag van de competitie naar de dokter en die zei dat ik thuis moest blijven omdat ik een hersenschudding had. Heel jammer natuurlijk maar gelukkig gingen we niet performen dus heb ik niet heel veel gemist.

Toen ik weer mocht sporten zijn we druk bezig geweest met trainen voor de competitie die we in 2 weken hadden. We hadden alles goed geoefend en echt heel veel tijd erin gestoken. Altijd voor een competitie heb je nog 5 minuten om de routine op te warmen. Wij gingen de hele routine vol uit doen en helaas viel onze flyer (de persoon die gelift wordt in stunts) en die kon helaas niet mee doen. Wij waren teleurgesteld maar hebben gedaan wat we konden. Achteraf bleek dat ze haar been gebroken had, heel jammer natuurlijk.

De weken daarop heb ik veel cheerleading practice gehad en elke woensdag en vrijdag een game gehad waarbij ik moest cheeren (ik weet niet hoe ik het moet omschrijven dus heb ik mijn eigen werkwoord gemaakt). Het basketbal team heeft veel wedstijden gewonnen dat we door zijn naar de playoffs. We moeten vanaf nu elke keer winnen om uiteindelijk naar states te gaan. We hebben vrijdag de eerste gewonnen en morgen (dinsdag) hebben we weer een game dus hopelijk winnen we en komen we heel ver.

Vorige weekend ben ik met Michele en Hans naar West Virginia geweest. Het was echt prachtig weer rond de 20 graden. We hebben heerlijk buiten gelopen en zijn naar Barn sales gegaan. Dat zijn spullen die je in een schuur verkoopt en meestal staan er meerdere schuren op 1 terrein dus loop je lekker buiten.

Maandag ben ik jet wat vrienden naar Washington gegaan. Het was presidents day en mijn vrienden gingen naar Washington en vroegen of ik mee wou. We zijn rond 10 uur naar Washington gegaan en we waren er rond 11 uur. We zijn eerst naar het World History museum gegaan dat was heel indrukwekkend met alle oude dingen. Toen zijn we even wat gaan eten en toen we klaar waren zagen we een schaatsbaan en hebben we lekker even geschaatst. Daarna zijn we naar een Art museum gelopen en zijn we daar nog ongeveer een uurtje in geweest. Toen zijn we weer naar huis gegaan. Het was een hele leuke maar vooral warme dag.

In mijn laatste blog heb ik geschreven dat ik een mail van de Nederlandse organisatie heb gehad. Mijn vlucht is geboekt voor donderdag 22 juni en ik kom om vrijdag 23 juni weer aan in Nederland. Sommige vrienden zeggen nu al ik ga je opzoeken of heel veel kaartjes sturen en natuurlijk bellen. Dat is natuurlijk super leuk om te horen!

Dit was het dan weer voor deze keer.


Liefs Thirza


Reacties

Reacties

Tante Ineke

Hoi Thirza, weer een leuk verhaal. Ook nog een hersenschudding, straks moeten jullie nog helmpjes op. Nog heel veel plezier de komende periode.

Oma Berghuis

Met veel plezier gelezen.nog veel plezier met je gast gezin.

Leonie

Leuk om je verhalen te lezen! Veel plezier nog:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active