thirzaveenstra.reismee.nl

Maand oktober / november

Hoi allemaal,

Het is alweer een maand geleden dat ik mijn laatste blog heb geschreven. In deze maand is het heel druk geweest maar het was weer super leuk.

In cheer was het heel erg druk we hebben hard geoefend voor alle cheer competities. JE kon ook zien dat het steeds beter ging bij elke competitie. De practices waren soms wel zwaar omdat je alles opnieuw moest doen wat je fout deed en je moest het maar herhalen en herhalen. Maar natuurlijk hebben we ontzetten veel plezier met z'n allen.

Vrijdag 4 november was onze laatste cheer game.Het was echt heel koud. We droegen de jackets en de handschoenen weer. En in de 4e helft zijn we in kleine groepjes naar binnen gegaan om even op te warmen. Zaterdag ochtend on ongeveer 5 uur zijn we in de auto gestapt om te vertrekken naar North Carolina om Emmy te bezoeken. We zijn rond 12 uur zondag middag weer vertrokken.

Ook heb ik een rooster wijziging de lerares en ik kwamen er samen uit dat Engels honors te moeilijk was dus nu ben ik in een regular Engels klas geplaatst. Ook heb ik nu frans. Ik ben de aid dat betekend dat je de leerstof niet hoeft te leren maar zeg maar een hulpje van de leraar bent. Ik zit aan de leraar zijn tafel en als hij me nodig heeft (wat hij tot nu toe nog niet heeft) dan help ik hem. Ook doe ik mee met spelletjes. Helaas moest ik uit mijn dansklas dus ik ging in de pauze naar men larares om een handtekening te vragen. Gelukkig zei ze na school weet je wat je kan ook dance 3 gaan doen. Ik vond het natuurlijk super leuk en ik ben het meteen gaan regelen. Ik merk dat ze veel serieuzer doen in deze dans klas en ze doen moeilijkere dingen.

Dit jaar was er voor het eerst in een lange tijd weer winter cheer omdat er genoeg interesse voor was. Vorige week waren de try outs. We hebben een dans en cheers geleerd die we op vrijdag voor de varsity en de jv coach en de drill team coach (dans team) moesten doen. Ik was men stem verloren en begon hem net terug te krijgen dus ik hoefde de woorden niet te zeggen. Het ging heel goed en we kregen in het begin van de avond een mail of je in het team zit. En ja hoor ik kreeg een mail dat ik in het team zit. Ik was super blij want nu kan ik nog blijven cheerleaden tot maart. Morgen (dinsdag) is mijn eerste practice en ik heb er heel veel zin in.

Ook is het deze week thanksgiving ik ben heel erg benieuwd hoe ik dat ga beleven want ja het is natuurlijk mijn eerste keer. Ik heb in mijn food klas al allemaal thanksgiving eten gemaakt en opgegeten. Het was super lekker.

Oke dit was het weer voor deze keer. Ik merk dat als ik begin met schrijven ik geen inspiratie heb maar als ik eenmaal bezig ben met schrijven ik bijna niet kan stoppen. Ik schrijf gauw weer een nieuwe blog.

Liefs Thirza

Reacties

Reacties

Oom Dick

Jeetje wat gaat de tijd snel. Leuk op weer te lezen! Ik zie ook steeds meer engelse woorden in je blog. Gelukkig kan ik het nog volgen zonder engels woordenboek...
Toch wel jammer dat je a.s. weekend de bedrijventocht/wandeling van Schipborg (je weet wel een big place in Drenthe) moet missen. Je hoort de verhalen nog wel.

Menno-Kier

Hoi Thirza lieverd,
Dank voor je mooie verslag. Naast je gebruik van de nodige " Anglicismen" begrijp ik dat je het idd vreselijk naar de zin hebt in de States???? Oom Dick heeft gelijk: time flies!!! Ik overweeg nog steeds om die kant op te komen,maar dit zal dan zeker niet eerder dan Februari worden. Ook hier vliegt de tijd en voor we het weten is het alweer Newyear????Nog. Wel plezier daar en dikke knuffel en kisses???????????????? van mij????

oma berghuis

leuk verslag.
je hebt het wel ontzettend druk.
nog veel plezier.

Nathalie Schollier

Fijn om alles hier ook nog eens te lezen na de verhalen die je ons regelmatig verteld. Ik vind het nog steeds super wat je allemaal doet daar helemaal in je eentje in dat grote verre land ;) TOP!

Maar gelukkig hebben we de sociale media tegenwoordig :)

Volgend jaar krijgen we een topmeid terug en zal je veel wijsheid en ervaring opgedaan hebben.
We zijn trots op je!

Dikke knuffel en tot hoors xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active