thirzaveenstra.reismee.nl

Happy new year! maand december

Hoi allemaal,

Ik denk elke keer in moet weer eens een nieuwe blog schrijven maar ik heb het zo druk dat het er steeds niet van komt. Dus ik ga maar snel beginen om mijn verhalen te vertellen.

De vorige blog ben ik gestopt met zeggen dat het die week Thanksgiving was. Het was heel leuk en heel lekker natuurlijk. De dag van Thanksgiving begonnen we s'ochtends al te koken en rond 2 uur zijn we gaan eten. Na het eten zijn we een film gaan kijken. Rond 8 uur s'avonds zijn we naar een paar winkels gegaan omdat de black friday sale al begonnen was. De volgende dag zijn Peyton, Emmy, Jacob (de neef van Peyton en Emmy) en ik naar de mall gegaan om dingen te kopen voor kerst en gewoon voor de leuk. Ik heb niet heel veel gevonden want het was zo druk dat je je kont niet kon keren in de winkels. Ik dacht ik kom een andere keer wel terug om kerstcadeautjes te kopen.

De weken daar op had ik elke dag cheerleading practice en in de weekends gingen we naarallemaal verschillen de malls om kerst inkopen te doen.

Op vrijdag 23 december hebben we alwatcadeautjes aan elkaar gegevenzodat we die niet mee hoefden te nemen naarMichele haar ouders waar we kerst zouden vieren. Op zaterdag 24 december zijn we naar Pennsylvania gereden. Zondag was het kerst we zijn om 7:30 opgestaan om allecadeautjes open te maken. Ik had nog nooit in mijn leven zo veeeelcadeautjes gezien en gekregen. Maandag moesten we helaas al weer naar huis omdat Michele ziek was. Ik heb het heel leuk gedad.

Voor oud en nieuw hadden we geenplannen tot de dag zelf. We hebben wat vrienden uit genodigd en een feestje gehad. Ze vieren oud en nieuw niet met vuurwerk hier en dat vond ik helemaal niet zo erg. Ik steek het toch niet af en het is altijd koud om buiten te staan en naar het vuurwerk te kijken.

De laatste tijd ben ik heel druk met cheerleading. Ik heb elke dag practice en op woensdag en vrijdag hebben we een game. We zijn druk bezig met de competitie die we hosten volgend week donderdag en 2 februai. Het is meer werk dan wat je denkt.

Ik zit alweer bijna op de helft van mijn jaar hier. Ik kreeg al een mail van de nederlandse organisatie over de terug vlucht. Ik wil nog helemaal niet nadenken over terug gaan naar Nederland. Dat is niet omdat ik mijn vrienden en familie niet mis want ik denk elke dag aan jullie maar dat is omdat ik het gewoon veel te leuk heb hier en ik nog helemaal niet terug wil.

Oke dit was het dan weer voor deze keer!

Liefs Thirza

Reacties

Reacties

Yvonne

Wat weer een enthousiast verhaal meisje! Hartstikke leuk!

Marleen

Super leuk lieve Thirz! Heel leuk om te lezen wat je allemaal doet. Zeker af en toe blijven schrijven hoor. Dikke knuffel ook van Felicia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active