thirzaveenstra.reismee.nl

Nog 1,5e maand wachten...

Hallo allemaal,

Het komt steeds dichter bij. Over 42 dagen ga ik voor 11 maanden in Amerika wonen. Ik ben daarom al volop bezig met alle voorbereidingen.

Ik heb al best lang een gastgezin. ik werd op 17 maart gebeld met het goede nieuws dat in geplaatst ben ik Ellicott City, Maryland. Mijn gezin bestaat uit een vader, moeder en 2 zussen een van 16 en een van 18. Ook heeft mijn gastgezin huisdieren 2 katten en 1 hond.

Ik ben ook al afscheid aan het nemen van mensen. Ik geef een afscheidsfeest voor familie en een voor mijn vrienden. Met de familie ga ik gewoon gezellig een hapje eten en kletsen en met mijn vrienden weet ik nog niet wat ik ga doen.

Morgen (donderdag 30 juni) heb ik een afspraak bij het consulaat in Amsterdam om mijn visum aan te vragen. Voor de rest heb ik al mijninentingen en bloedtest gehad. Alle uitslagen waren gewoon goed zoals verwacht. Alleen nog maar mijn visum binnen krijgen en alles is eigenlijk geregeld.

Van de tijd die ik nog in Nederland ben ga ik genieten. Ik wil vooral nog heel veel leuke dingen doen met mijn vrienden en familie.

Liefs Thirza

Ps: Wil je een mailtje krijgen als ik een nieuwe blog heb gepost? Vul dan je mail adres hier rechts in.

Reacties

Reacties

Birgit Brouwer

Hoi Thirza,

Het moment van vertrekken is nu heel dichtbij. Ik wens je heel veel plezier en succes. Geniet van alles wat je doet! Ik ga je volgen via jouw blog.
Groetjes, ook aan jouw moeder,

Birgit

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active